Retourvoorwaarden
Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 2 weken na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Vul ons retourformulier in:
https://www.leds-sport.nl/index.php?route=account/return/insert
of stuur het pakketje terug naar (eerst aanmelden via info@eagle-bril.nl graag):
LEDS-SPORT
Odinholm 14
3124SC Schiedam
Nederland
Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld via het formulier of via email adres info@eagle-bril.nl, heb je nog eens 7 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen ons.
Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt [en dat je de labels op de glazen niet verwijderd]. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Het retourneren is voor eigen kosten en kan met alle gangbare verzenddiensten, zoals POSTNL, DHL, DPD, UPS etc; en kan vanaf zo'n 6 euro.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 7 dagen verwerken. We sturen je binnen die periode een bericht wanneer je je geld terugkrijgt.
Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode opgegeven bij de bestelling.
Welke producten kan ik niet retourneren?
Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer van het volgende sprake is:
De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:
Mijn vraag staat er niet tussen
Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@eagle-bril.nl